viernes, 20 de marzo de 2009

Goian bego Gorka Agirre


Nire abuelok behin, Agirre Lekube familia ezagutu zuela kontatu zidan. Bere anaiarekin Jose Antoniorekin baino harreman handia izan zuen. Agian, Gorka Agirreren aitaren lagun edo adiskide izan zen nire familiakoa. Txokolate fabrika bat zeukaten nire auzoan. Hala ta guztiz ere, gaur abertzaleontzat egun oso gogorra da. Beste bat joan dela ta.

Erbestean jaio zen Gorka, Belgikan hain zuzen ere, ta abertzale zaharren ta gure arteko lotura bihurtu zen, besteak beste. Bere lan barik II Republicako ondare handia denporaren ilunpean geratuko zen ta abertzaleok ez ginen gaur bezain humanistak izan. Pertsona oso garrantzitsua izan da gure azken boladako historian. EBB-n ibilia ta su etenetan aktiboa zen Agirre jauna.

Horrexegatik beste gauzengatik, nire omenaldi xumea ta besarkada handia familiari.

Gora Euzkadi Askatuta

Goian bego.

PD: Parkatu nire euskera kaxkarra, ez nago oso ohituta idaztera.

1 comentario:

Nerea dijo...

Agur eta ohore.